De-ale lu’ fiu-meu – ep. 3: Tricoul cu clopoţei

Azi dimineaţă, vineri fiind, m-am îmbrăcat mai casual.

Am tras pe mine un tricou negru. Matei se uită lung la mine şi spune: Ia uite, tati are tricou cu clopoţei!

În prima secundă am crezut că n-am auzit eu bine, dar pe urmă m-am dumirit: îmi pusesem unul din tricourile mele favorite, cu AC DC, Hell’s Bells, care are imprimat un mare clopot.

Şi uite-aşa s-a dezlegat misterul tricoului cu clopoţei 🙂

Sursa foto: aici

Un gând despre „De-ale lu’ fiu-meu – ep. 3: Tricoul cu clopoţei

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

