RADET-ul mă-sii are cratimă, se întoarce și contraatacă

După ce l-am beștelit alaltăseară, RADET-ul a stat el puțin și s-a gândit: a fost o seară friguroasă, încă una geroasă, acum s-a mai înmuiat frigul, urmează niște nopți mai călduțe, ce să facem noi acum? Hai să dăm căldură și la amărâți.
Și cum stăteam eu liniștit în seara asta și încălzeam sufrageria cu aparatul de aer condiționat și dormitorul cu aeroterma, nu știu cum fac și mă ating de caloriferul din dormitor și, stupoare, era călduț. După ce împărtășesc marea veste familiei (copilul și doamna s-au bucurat, motanul nu știu sigur dacă a înțeles, dar dădea din coadă în semn de profundă satisfacție și maxim interes), dau fuga în sufragerie, pun mâna pe caloriferul cald, îl las așa mai la jumate, mă duc și în bucătărie, pe ăla îl închid că și așa stă geamul mai mult deschis pentru că acolo e oaza mea de fumător.
Acum să nu înțelegeți că protestez împotriva căldurii de la RADET, dar de ce mama dracu’ nu i-au dat drumul când chiar era nevoie?
Hai pa și să avem căldură!

Posted from WordPress for Android

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

