La mulți ani echipei minunate de la Sport Total FM!

În urmă cu un an scriam rândurile de mai jos:

Acum 6 ani, mai exact pe 16 martie 2007, începea să emită Sport Total FM.
In tot acest timp au fost postul de radio pe care l-am ascultat cel mai mult. Și pentru că sunt mare amator de sport (consumator, nu practicant), și pentru că sunt o muzică excelentă, și pentru că sunt o mână de oameni excepționali.
I-am descoperit sau redescoperit pe:…

Citiți restul articolului.

A mai trecut un an. S-au făcut 7. 7 ani de acasă? Băieții ăștia îi au. Pe toți. Și cu bonus

A fost un an plin de evenimente, și SPTFM a fost acolo, în inima lor, și le-a comentat, le-a adus în casele, mașinile, birourile noastre.

S-au mai schimbat pe ici pe colo distribuțiile, au dispărut din programe Dan Dumitrescu, Cristian Țopescu, Nicușor Predeșel, au apărut și nume noi între Tikitacii de luni seară.

În anul ăsta am reușit să mă întâlnesc cu Narcis Drejan la un concert, și credeți-mă, singurul meu regret e că nu reușesc să repet mișcarea: e un tip extraordinar, ai o grămadă de lucruri de învățat de la el.

OK, gata cu vorbele, (lipsă de inspirație ca în seara asta n-am mai avut de mult), vă invit să îi ascultați pe 105.8 MHz, sau pe http://www.sptfm.ro, și nu veți regreta!

Uite și tortul furnizat ca de obicei de Cătălin Cernat:

tort sptfm

Un gând despre „La mulți ani echipei minunate de la Sport Total FM!

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu