Curăţenia de primăvară

Vine Paştele nu? Trebuie să dereticăm şi noi un pic, cum zicea un mare scriitor aici.

 

woman_spring_cleaning1Aşa că am luat blogrollul la puricat, am mai scos nişte bloguri, am mai introdus altele, după nişte criterii foarte clare, ştiute doar de mine, că doar este blogul meu, nu?

Savuraţi!

Sursa foto:

7 gânduri despre „Curăţenia de primăvară

  1. Toate bune și frumoase, mulțam de link, numai că elanul declarativ al vervei tale într-ale curățeniei suferă o fractură logică : tu NU AI BLOGROLL !

      • Păi, hai să îți explic. Blogrollul e o chestie afișată pe blogul tău, într-o parte laterală prin care cei care intră pe blogul tău află care sunt blogurile care îți plac și pe care le recomanzi, afișându-le acolo, și celorlalți. Îl „construiești” folosind widgetul „Legături” și adăugând apoi cu mânuța proprie, blog după blog, în meniul „Legături” din panoul de administrare.
        Probabil că tu spui „blogroll” la blogurile cărora le-ai dat follow. Numai că pe alea le știi doar tu, pe când blogrollul îl faci public.

      • Tiiii… Ai dreptate…. Sorry, my mistake. Eu când intru pe blogul tău intru de cele mai multe ori din Reader ori asta te duce pe articolul scris. Iar când vizualizezi articolul, nu știu de ce, la tine bara din dreapta dispare. Încă o dată, scuze !

      • Verifică și tu. Fă click pe titlul unei postări și vei vedea că în dreapta nu mai rămâne nimic. Ori eu așa văd când intru pe blogul tău. Doar dacă apăs „Home” sau te accesez din blogrollul meu, văd totul.

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

