La mulți ani, Sport Total FM!

Acum 6 ani, mai exact pe 16 martie 2007, începea să emită Sport Total FM.
In tot acest timp au fost postul de radio pe care l-am ascultat cel mai mult. Și pentru că sunt mare amator de sport (consumator, nu practicant), și pentru că sunt o muzică excelentă, și pentru că sunt o mână de oameni excepționali.
I-am descoperit sau redescoperit pe:
Mihai Pahonțu, omul care îmi face în fiecare dimineață drumul spre servici mai suportabil, cu matinalul său spumos, pigmentat cu muzică bună și foarte bună, un dinamovist echilibrat pe care îl consider un prieten, și pe care l-am văzut „la butoane” într-o dimineață, când am fost la radio să îmi iau un premiu câștigat la un concurs de-al lor;
Rapidistul Gabriel Maricescu și stelistul Dan Dumitrescu, care au un dialog efervescent la orele amiezii;
„Nesimțiții” de serviciu Radu Banciu și Andy Stănescu, care îmi țin companie în drumul spre casă.
Și seara, mai ales după ce se culcă fi-miu și mă pot destrăbăla, îi ascult cu mare plăcere pe Narcis Drejan (care a luat o pauză de 10 minute, chiar dacă era „on air”, a ieșit din studio pentru a îmi înmâna un premiu și a schimba câteva cuvinte cu mine) , Călin Mateş, Georg Lorentz (îmi cer scuze dacă nu am scris corect), Ionuț Tătar, Alex Tikitaka, oameni pe care i-am văzut întâi pe twitter și pe urmă i-am prins și la radio.
Ii mai amintesc pe Bogdan Iatan, Daniel Nazare, Marius Mitran, colaboratori mai vechi precum Cristian Țopescu, Nicușor Predeșel și alții al căror nume îmi scapă și îi rog să mă scuze.

Din inimă: LA MULȚI ANI SPORT TOTAL FM, 105.8 MHZ!!!

image

Ăsta e tortul pe care l-au primit azi băieții și de care am înțeles că e „vinovat” Cătălin Cernat.

Posted from WordPress for Android

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

