A meritat, nu?

Mă „plângeam” acum câteva zile că sunt un tătic cam tomnatic.

Am dat zilele astea de o poză mai veche de a mea, foarte veche, tinând cont că a fost făcută în ianuarie 1971, când aveam 11 luni. Mi-am amintit că am o poză de-a lui fi-miu la 11 luni, adică făcută prin august 2009, deci la 38 de ani distanţă.

Îmi pare rău că nu le-am scanat înainte de a le pune în ramă, totuşi uitaţi ce a ieşit:

2013-04-07 20.53.37A meritat să aştept 38 de ani, nu?

 

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

