Vreţi să îi daţi copilului vostru un smartphone?

Înainte să luaţi această decizie, sau chiar şi după (pentru că sunt sigur că mulţi dintre voi deja aţi făcut-o), gândiţi-vă cât de bine i-ar (şi v-ar) prinde câteva regului (pe care le-aţi putea foarte bine pune într-un Contract) de utilizare pe care să i le impuneţi.

Am citit ieri pe blogul Cojocarilor un articol foarte interesant pe tema asta.

Vă dau câteva exemple:

1. Acesta este telefonul meu. Eu l-am cumpărat. Eu l-am platit. Tie doar ti-l imprumut.

2. Eu trebuie sa stiu intotdeauna parola.

3. In cazul in care suna, raspunde! Este un telefon. Spune “buna ziua”, fii respectuos. Nu ignora niciodata un apel telefonic în cazul în care pe ecranul telefonului scrie “mama” sau “tata”. Niciodata!

…………………………………………………..

17. Priveste în sus. Priveste ce se intampla in jurul tau. Priveste pe fereastră. Ascultă păsărelele. Iesi la plimbare. Discuta cu un străin. Intreaba-te fara sa cauti pe google.

18. O sa gresesti. Iti voi lua telefonul. Vom sta jos și vom vorbi despre asta. O vom lua de la capat. Noi doi, Tu și cu mine, invatam mereu. Eu sunt în echipa ta. Suntem împreună în asta.

Vă invit să citiţi şi voi articolul complet!

Să avem o săptămână excelentă!

 

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu