După 3 săptămâni

spuneam acum 3 săptămâni că m-a lovit strechea și m-am dus la sală. Și m-am dus, și m-am tot dus, tot cam o zi da una ba, cu doar două mici excepții (două zile pauză), motivate (viroză) sau nemotivate (lene, de fapt și ăsta e un motiv).
Așa că pot trage niște concluzii.

Îmi place să merg la sală. Nu pot spune că deja mă simt fizic mult mai bine, chiar observ că iau ușor în greutate (o fi masă musculară? 😛 ), dar, la fel ca lăsatul de fumat, îmi dă un oarecare confort psihic, un self esteem, vorba francezului. Nu sunt dependent de mersul la sală, dar o fac cu plăcere.
La început eram hotărât să fac bicicletă, bandă, chestii din astea light, așa jumătate de oră, să nu mă ating de aparate, că ce-mi trebuie mie? Acum fac 20 de minute de bicicletă încălzire, 4-6 aparate cam o oră, și încă 20-30 de minute bicicletă pentru „răcire”. Dar fac mai ușurel, așa, încă n-am făcut febră musculară, decât după prima ședință. Deci fac fără probleme aparate de care nu credeam că mă voi atinge vreodată.
Înainte eram stresat, că va râde lumea de mine, om bătrân, cu părul sur și burta mare. Am constatat cu bucurie că nu-i pasă nimănui de mine, cu excepția celor 2 traineri care au grijă să nu îmi prind urechile sau să îmi rup gâtul pe aparate. Fiecare își vede de treaba lui, nu mă bagă nimeni în seamă.
Deja lumea mă respectă: eu când intru în vestiar spun „Salut” și mi se răspunde „Să trăiți”. Bine, poate de vină e culoarea părului, vârsta, burtica etc, dar eu cred că impun respect 😀 😛
E diferență mare între ce greutăți atârn eu acolo și ce greutăți atârnă alții. Dar mă gândesc că e normal să tragă de două ori mai mult ca mine niște copii care au jumătate din vârsta mea.
Așadar e bine, mergem înainte!

4 gânduri despre „După 3 săptămâni

  1. Nu pot sa spun, decat: felicitari!!! Sa te urnesti a fost mai greu, acum e posibil sa intelegi pasiunea mea pentru sport 🙂 Si da, cresterea in greutate este de la cresterea masei musculare. Cu timpul vei topi burtica 😉 Si lasa „om bătrân, cu părul sur” ca nu tine. Iti amintesc ca am niste ani in plus si nu ma plang :))))) O zi frumoasa, cu mult spor(t)!

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

