La sală

Dădeți-vă!
Data stelară 19 martie 2014. La frumoasa și rotunda vârstă de

patruzeci și patru de ani și patru săptămâni am reușit, în premieră, să merg la sală. Altă sală decât cea de mese, cu alte fiare decât cuțit și furculiță.
Acum să nu credeți că m-am rupt în figuri, am băgat juma’ de oră de bicicletă, bandă și vreo două apărățele pentru piept. Am luat-o ușurel, pentru că vorba aia: niciodată nu-i ca prima dată. Nu vreau decât să fac puțină mișcare și să dau jos burta.
Încă mă mai pot mișca, sper să ne mai „vedem” pe-aici 😀
Hai pa!

12 gânduri despre „La sală

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

