500 de comentarii

Am ajuns și la cinci sute de comentarii. Bineînțeles, aproape jumătate sunt ale mele. Am strâns și vreo 200 de like – uri de la cei ce blogăresc pe platforma WordPress. Din astea nici unul nu-i al meu 😀
image

Sunt un pic dezamăgit, mi-ar plăcea să comentați un pic mai mult. Am cam un comentariu + un răspuns de-al meu pentru fiecare post. Și aproape un like. Adevărul e că sunt în creștere, ceea ce îmi mai îndulcește amarul. E drept că am comentarii și like-uri și pe Facebook.
Sper că nu vă plictisesc prea tare, iar dacă da, spuneți-mi, poate mă apuc de croșetat.
Hai v-am pupat!

Posted from WordPress for Android

7 gânduri despre „500 de comentarii

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

