Certificatul fiscal

Azi am avut nevoie de certificatul fiscal (pe persoană fizică, care este), la Sectorul 3 al lui Negoiţă.

După ce am stat la o coadă de vreo 10 persoane (cam 10 minute, spre surprinderea mea), mi-a venit rândul la unul din inspectori, amabil de altfel, mi-a comunicat „întristarea” (adică impozitul pe 2012, pe care nu l-am plătit, să-mi fie ruşine! gata, mi-a fost ruşine şi mi-a trecut), dar ce m-a şocat, efectiv, mi-a spus că e valabil doar în luna calendaristică în care se emite.

Cu alte cuvinte, ca să îl citez, „trebuie să îl folosiţi azi sau mâine”. Cum mama dracu’ să fie valabil doar două zile, ce, e certificat prenupţial?

Adică, dacă îl scoteam azi, era valabil două zile, dacă îl scot luni, e valabil 28 de zile!!! Cine să mai înţeleagă?

Iar la Sectorul 2 am înţeles că e valabil 30 de zile calendaristice, ceea ce mi se pare de bun simţ.

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

