Cum vă petreceţi minivacanţa de Ziua Naţională?

Dacă tot a picat 1 Decembrie sâmbăta, Guvernul României s-a milostivit să ne blagoslovească cu o zi liberă pe 30 Noiembrie, de Sfântul Andrei, ca să „simtem” şi noi ceva de Ziua Naţională.

Acesta este un nou prilej pentru români să se năpustească pe Valea Prahovei, sau să se înghesuie la ciorbe de fasole şi sarmale (că tot e Post) sau prin alte zone mai puţin aglomerate şi să facă o mică repetiţie pentru Megavancanţele care se anunţă de Sărbători.

(Pauză, m-a buşit şefu’, aşa îmi trebuie dacă stau să scriu la muncă 😦 )

Eu m-am hotărât să stau acăsică. Mâine profit că doamna mea e la muncă, fi-miu la grădiniţă şi mi-am propus să zac cu toată forţa 😀 Din păcate, deja mi s-a modificat programul, am făcut ieri ceva mutări prin casă şi trebuie să „recablez” televizorul, internetul, telefonul şi ce am mai mutat eu pe acolo. Profit de ocazie să îi mulţumesc „vecinului necunoscut” care îmi furnizează WiFi în continuare, că ale mele, cum spuneam, sunt deconectate până mâine.

Sâmbătă vreau neapărat să merg la paradă. Mie îmi place enorm chestia asta, parţial probabil din cauză că tata a fost militar de carieră, parţial din cauză că atunci când eram în armată unul din puţinele lucruri care mi-au plăcut a fost defilarea pe care o făceam în fiecare luni dimineaţă. Profit că a crescut şi fi-miu şi a început să fie interesat de tancuri, puşti, soldaţi, şi sper să nu fie o vreme prea câinoasă şi să prind un loc din care să poată vedea bine.

Apropos, ştie cineva la ce oră începe parada?

Duminică vom sta cuminţi, probabil ceva treburi administrative de week-end, o ieşire cu pruncul undeva, şi cam atât.

Voi ce program v-aţi făcut?

7 gânduri despre „Cum vă petreceţi minivacanţa de Ziua Naţională?

  1. sfat: cauta sa gasesti un loc bun langa gardurile jandarmeriei;altfel o sa cam stai cu copilul in „carca” sa poata zarii ceva; si inca un sfat, atentie la locurile de parcare… se umple zona; cam asta am trait eu anul trecut;ora de incapere parca era 10.00

  2. Ma bucur pentru voi ca puteti vedea parada. Ma credeti sau nu ma credeti in fiecare an imi dau lacrimile ca nu sunt in Romania in perioada asta. N-am mai vazut luna Decembrie in Romania din 2003. Ma uit la tv si-mi curg lacrimile fara voia mea. Am inteles ca anul asta nu veti avea parte de parada aviatica din lipsa de bani pentru combustibil. Pacat! E pacat ca pentru o singura data in an cand aviatorii sunt sigura ca ar dori sa fie acolo nu pot dar in schimb se pot gasi bani pentru alte nebuni. Sa mergeti cu copiii si asa vor intelege si ei cui apartin, mandria de a purta o uniforma si respectul pentru ceilalti. Sa aveti vreme frumoasa!

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

