Regula centimetrilor la Ikea

image

Azi am fost cu fi-miu la IKEA.

În afară de hot-dog-ul şi cutia de fursecuri tradiţionale (nici o vizită la IKEA fără astea în lista obligatorie de cumpărături), ne-am oprit şi la locul de joacă.

Ăştia au o regulă care mie mi se pare tâmpită: primesc doar copiii cu înălţimea cuprinsă între 94 şi 132 cm. În afară de faptul că mi se par nişte limite ciudate (de ce nu 90 sau 95, 130 sau 135 cm), probabil derivă din ceva inches sau feet, mi-e lene să caut oricum, mai potrivite mi s-ar părea niste limite de vârstă. Azi am avut ocazia să văd un băieţel de 2 ani şi ceva, care evident avea peste 94 de cm, plângând de mama focului pentru că părinţii îl „abandonaseră” acolo. Bine, nici părinţii ăia nu mi s-au părut sănătoşi la cap, dar şi ăştia de la IKEA să primească acolo un copil mai mic de 3 ani, neînsoţit…

Pe de altă parte, am văzut un cuplu care venise cu cele două fetiţe, una de vreo 4 ani, cealaltă de vreo 6-7, dar cea mare avea 133 cm, deci „nu, nu se poate, nu avem voie să încălcăm regula nici cu un cm”, care au făcut cale întoarsă, cu cea mică plângând deznădăjduită, şi cu cea mare încercând să-i explice că ea este de vină pentru că nu au putut intra.

O problemă de centimetri, deci si la IKEA mărimea contează 🙂

Posted from WordPress for Android

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

