Un pahar de Pepsi de 80 de lei, cald 

​Cum mă tolănisem eu liniștit pe canapea, cu gândul să savurez paharul de Pepsi rece după o masă copioasă, ghici ce-mi trece prin cap : Băi, trebuie să îmi mașina de la spălătorie. Zis și făcut. Sortul și tricoul pe mine. Fuga la spălătorie, decartat 25 de lei, luat mașina, observat că numărul din spate stă să cadă. Fuga cu mașina la Târg, la Vitan, plătit 10 lei intrarea, 5 lei suportul de număr, 5 lei o șurubelniță (că nu aveam la mine), rezolvat în 5 minute. Pe drum, mă sună ai mei:ia-ne și nouă ceva dulce. Fuga la Alice, decartat 35 leilei, rezolvat. 

După aproape o oră am revenit acasă, am dat peste cap paharul de Pepsi (nu mai era chiar rece și am zis să vă povestesc și vouă. 

Un gând despre „Un pahar de Pepsi de 80 de lei, cald 

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu