44

A mai trecut un an. Al patruşpatrulea. Mult? Puțin? Nu știu. 44 și atât. Bilanț? Să vedem. Plusuri: Suntem sănătoși. Cu toții. Asta e important. Cel mai important! Copilul crește, învață tot timpul lucruri noi. Bune și rele. Important e că învață. Muncim. Avem unde. Asta e bine. Minusuri: n-am chef să mă gândesc la ele.

Să nu uit: Cea mai mare realizare personală: Am reușit să mă las de fumat!

Să fim sănătoși!

Hai Pa!

20 de gânduri despre „44

      • Acum 3 ani m-am mai lăsat o dată. M-a ținut 1 am și jumătate. Atunci luasem hotărârea să pun în fiecare zi de o parte cei 10 lei pe care i-aș fi dat pe țigări. După un an mi-am luat schiuri, clăpari și un laptop. Apoi am început să fiu lucrat de familie la pușculiță și m-am enervat. În plus, de la 78-80 de kile câte am de când mă știu, ajunsesem la 96. Înainte gâfâiam când urcam scările din cauza fumatului, acum gâfâiam fiindcă eram gras ca un porc. Așa că m-a enervat și le-am luat iar. Acum le-am lăsat fiindcă în toamnă face fi-miu 18 ani și vreau să îi iau ceva „mai mare”, o chestie de care să își amintească. Așa că economisesc iar.

      • Succes! Rămâi nefumător, cu toate „impedimentele” de rigoare! Și cumpără-i feciorului something big!

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

