Gherțoiul de la McDonald’s

Una văzută de mine săptămâna asta:
Într-o după amiază dau să intru la McDrive , la Dristor. Calea era blocată de un Audi decapotabil, cu număr de Bulgaria, cu ceafă lată și lanț cât mâna. Full option, carevasăzică. Îi dau un claxon discret, să nu irit posesorul de ceafă lată. După vreo 20, 30 de secunde se urnește mormăind ceva, și se introduce în coada de la Drive. Nu comandă la primul geam,  nici la al doilea, dar, surpriză, ridică un pachet de mâncare de la al treilea. Eu eram imediat după el. Când ajung să iau și eu mâncarea , băiatul de la McDonald’s îmi recită ceva ce nu era comanda mea. Atunci mi-a fost clar că gherțoiul ăla dinaintea mea mi-a furat mâncarea. Bine, cei de la McDonald’s, probabil obișnuiți cu de-astea, au înțeles imediat și și-au asumat paguba. Ghinionul gherțoiului a fost că eu comandasem doar un hamburger cu cartofi.

4 gânduri despre „Gherțoiul de la McDonald’s

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

