Pe bune! Cine răspunde?

Acum 5 zile îmi puneam aici aceeași întrebare: Cine răspunde pentru greșelile de typo (nu mai vorbesc de cerute de punctuație, gramatică etc, mult mai grave de altfel) de pe materialele promoționale printate.
Sâmbătă am fost la Arenele BNR, la meciul de Cupa Davis dintre România și Suedia. M-am bucurat pentru victoria alor noștri, dar nu am ratat un banner al celor de la Romaqua Grup Borsec, unul din sponsorii echipei naționale. Pe acel banner așezat normal, într-un loc foarte vizibil, numele companiei era pocit: ROMAUA în loc de ROMAQUA.

image

Bine, lipsea doar o codiță, dar totuși: cum de nu a văzut nimeni? Și era a doua zi de concurs. Din păcate azi nu am reușit să ajung, eram curios dacă s-a remediat.
A, și în altă parte a arenei, pe alt banner era scris numele corect.

image

4 gânduri despre „Pe bune! Cine răspunde?

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

