Cine răspunde?

Ieri seară mă aflam pe Bulevardul Unirii. Mi-a căzut privirea pe afișul de mai jos.

2014-09-08 18.22.38 -1

Firmă serioasă, World Class, probabil cheltuiește sume considerabile în advertising. Dar ochii mei ageri au prostul obicei de a găsi greșeli typo, gramaticale, promoții valabile până la 31 iunie, de-astea. Așa că am văzut ce scria în zona pe care am încercuit-o cu roșu, jos, în centru.

2014-09-08 18.22.31-1De câți ochi a trecut chestia asta? Creative, DTP, BTL, BT la print și câți or mai fi. Și a ajuns produs finit, și s-a distribuit. Mie mi se pare o pată pe imaginea brandului, dar așa sunt eu, mai cusurgiu. CINE RĂSPUNDE?

Apropos, cine știe cum aș putea face bani din „defectul” ăsta al meu?

2 gânduri despre „Cine răspunde?

  1. a gresi e omenesc, dar… greselile trebuie indreptate. Oricum, in lumina ultimelor evenimente, nu ii plang… merita sa se faca de ras. Ne-au aratat obtuzenie si acum .. neatentie. uf, ce „simtita” am fost in ultima exprimare!

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

