Ieri seară mă aflam pe Bulevardul Unirii. Mi-a căzut privirea pe afișul de mai jos.
Firmă serioasă, World Class, probabil cheltuiește sume considerabile în advertising. Dar ochii mei ageri au prostul obicei de a găsi greșeli typo, gramaticale, promoții valabile până la 31 iunie, de-astea. Așa că am văzut ce scria în zona pe care am încercuit-o cu roșu, jos, în centru.
De câți ochi a trecut chestia asta? Creative, DTP, BTL, BT la print și câți or mai fi. Și a ajuns produs finit, și s-a distribuit. Mie mi se pare o pată pe imaginea brandului, dar așa sunt eu, mai cusurgiu. CINE RĂSPUNDE?
Apropos, cine știe cum aș putea face bani din „defectul” ăsta al meu?
a gresi e omenesc, dar… greselile trebuie indreptate. Oricum, in lumina ultimelor evenimente, nu ii plang… merita sa se faca de ras. Ne-au aratat obtuzenie si acum .. neatentie. uf, ce „simtita” am fost in ultima exprimare!
Cand eu am scris de problema vestiarului (la bazinul Lia Manoliu) n-am avut decat un comentariu ( https://martiedinpost.wordpress.com/2014/07/06/vestiarul/ ). Bine, cine sunt eu? Dar problema in sine e aceeasi, faptul ca parintii acelei fetite sunt homosexuali e doar un amanunt minor.