Romtelecom, cel mai nesimțit call center

Ieri am avut nevoie de ceva informații de la Romtelecom. Am destulă experiență și nervi tociți în așteptatul unei voci la capătul celuilalt al firului, pe fundal de muzică cretină și „toți operatorii noștri sunt ocupați”, dar azi mi s-a părut culmea nesimțirii.

romtelec

După o serie interminabilă de „apăsați 1, apăsați 2” etc, etc, se aude sunetul ăla dătător de speranță gen sună, sună, acum răspunde cineva. Dar acel cineva era tot un robot, care după mesajul standard de „operatorii noștri sunt ocupați”, în loc de „vă rugăm așteptați” spune: VĂ RUGĂM REVENIȚI! Adică toată nebunia de „apăsați 1, 2 s-a cântat BINGO”, nu numai că nu a dus nicăieri, dar se cerea reluată. Am repetat operațiunea, sperând că e o eroare dar m-am lovit de același rezultat. Așa că FUCK OFF Romtelecom!

Un gând despre „Romtelecom, cel mai nesimțit call center

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

