Cum de…

… nu am mai văzut până acum așa ceva pe stradă?


Zilele trecute am fost nevoit să port un Holter TA pentru 24 de ore. Este un dispozitiv de monitorizare a tensiunii arteriale. Arată ca în poza de mai jos, iar cum indicațiile erau să mă port ca într-o zi obișnuită l-am purtat și în casă și în mașină și la MNT. Fii-miu zicea că sunt ca Robocop și avea grijă mereu de mine să nu îmi atârne cablurile prea mult.

De unde vine mirarea mea? Pe de o parte e foarte greu să găsești un holter liber, programările se fac de acum pentru septembrie – octombrie, ceea ce înseamnă că sunt foarte solicitate. Așa cum spuneam, ele se poartă fără precauții speciale, gen stat în casă sau ceva asemănător, pur și simplu îl atârni de tine și îți vezi de treabă. Pe de altă parte, eu n-am văzut așa ceva pe stradă de când sunt! Pe unde mama naibii umblă holterele astea? Sau sunt puțini cei cu probleme cu tensiunea? Naiba știe! Sănătate!

wpid-20140627_152822.jpg

 

 

9 gânduri despre „Cum de…

  1. Poate sunt cel mai des folosite de către persoane mai în vârstă, care stau mai mult prin casă. Sau poate alții le camuflează în îmbrăcăminte. Nu știu, zic și eu.

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

