Motocicleta de (strâns) fecale

Azi, în preumblările mele spre și în parcul IOR m-am întâlnit cu un nene pe un scuter care mirosea îngrozitor (scuterul, nu nenea).

N-am reușit nici o poză mai de Doamne ajută, dar sper să vă dați seama din astea.

2014-06-14 12.13.35 2014-06-14 11.35.44

Ideea e că omul cu scuterul e angajat de primărie să strângă rahații de câini de pe trotuare (de unde și mirosul de care vorbeam) cu un aspirator într-un sac. Inițiativa e foarte bună, nu zic nu. Eu aș combina-o cu niște amenzi usturătoare pentru deținătorii de căței pe care-i lasă să se (mă scuzați) cace pe unde-i apucă, inclusiv în părculețele pentru copii, fără să strângâ după ei.

Hai pa!

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

