Să înceapă balul!

Azi începe Campionatul! Cum care? Mondial! Cum care? De fotbal? Cum unde? În Brazilia!
Sătul de mocirla fotbalului românesc, la nivel de club (blaturi, scandaluri, puşcăriabili etc) şi de naţională (no? nea Piţi?), abia aştept meciuri de calitate. Sincer să fiu, mi-am propus să văd măcar jumătate din ele. Să vede dacă socoteala de acasă se va potrivi cu programul lui fi-miu (mă gândesc în special la meciurile de la ora 19).

Pentru cei pasionaţi de statistici, clasamente, grafice, excel şi altele, am găsit un site de unde puteţi descărca nişte fişiere Excel foarte mişto:

http://smartcoder247.wordpress.com/

WorldCup2014-Predictions12iun14-T112047

Distracţie plăcută!

A, şi, la recomandarea lui Cabral m-am băgat şi pe yepp.ro (sunt motymoty acolo, dacă mă căutaţi).

 

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

