Scrisoare deschisă către toţi părinţii care vin în parc cu copiii, dar fără nicio jucărie

Azi am găsit un blog de tată. De cel mai bun tată 🙂

Îmi permit să redau articolul de azi care prezintă o problemă cu care ne confruntăm mulţi dintre părinţi:

Ia citiţi:

Draga parinte,

Imi permit sa iti scriu desi nu te cunosc. Nu cred ca te-as recunoaste nici daca ne-am intalni. Tie insa cred ca ti-ar fi mai usor sa ne reperezi pe Iulia sau pe mine in parc. Intotdeauna caram dupa noi o sacosa imensa din rafie cu Mickey Mouse in care avem: 2 excavatoare mari, 2 excavatoare mici, 1 basculanta, 2 lopeti, 1 grebla, 1 picamer cu varful rupt si fara baterii pe care acum il folosim pe post de tarnacop, 1 sapaliga mica. Aveam si un harlet, dar s-a rupt saptamana trecuta.

Restul articolului aici:

2 gânduri despre „Scrisoare deschisă către toţi părinţii care vin în parc cu copiii, dar fără nicio jucărie

  1. Da,cata dreptate are omul asta..as putea comenta o saptamana pe tema acestei scrisori…cate mi-au vazut ochii si mi-au auzit urechile in 5 ani juma’…
    Parearea mea,este ca pe astia(aici ma refer la parintii care vin cu mana in ….buzunar ,ca sa ma exprim elegant),ii doare fix undeva de copiii lor daca ii lasa sa se chinuie asa ,salivand la jucariile celorlalti .
    Noi caram nu una ,cate 2 sacose de jucarii +bicicleta ,minge sau masinuta cu pedale sperand ca Matei al nostru ramane cu ceva dupa intrarea in parc.Basca,la plecare mai facem si turul parcului sa strangem jucariile imprastiate de odraslele parintilor care cred „parcul este spatiu public si facem ce vrem”,da sunt perfect de acord,dar in limita bunului simt,si cu ce are fiecare.
    Cate as mai scrie,dar ma rezum la vorba bunicii mele..”na poftim educatie”.

    Semnat:mamica lui Matei,satula de parintii care vin in parc cu mana in…buzunar

    • Draga Mamica a lui Matei, am citit comentariul tau si vroiam doar sa iti spun ca mi se pare ca sunteti o familie foarte misto :)…mi-ar placea la un moment dat sa ne intalnim prin parc voi cu 2 sacose + altele, noi cu sacosa noastra imensa + altele…cred ca ai nostri copii s-ar distra de minune :)…sa ai o zi cat mai buna 🙂

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

