La mulți kilometri înainte!

Ieri dragul nostru Opy a împlinit 100.000 de km.

2014-05-12 16.34.08

L-am cumpărat acum șapte ani. Până acum nu ne-a făcut probleme. Ne-a cărat cu stoicism pe unde am vrut noi, când am vrut noi, nu ne-a lăsat de izbeliște decât o singură dată (și atunci a avut grijă să fie în parcare, să nu rămânem pe cine știe unde), n-am schimbat nimic important la el, l-am mai ciobit eu (dar mai ales alții) pe ici pe colo, așa că până acum a fost un prieten credincios.

La mulți kilometri, dragul nostru Opy!

2 gânduri despre „La mulți kilometri înainte!

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

