Ce faceți de 1Mai?

Știu că unii lucrează. Nu mă înjurați, nu e vina mea.

Și doamna mea salvează onoarea familiei, aflându-se la birou în această minunată zi. Băieții am rămas acasă, ne facem de cap. Cred că ieșim prin unul din parcurile din zonă, cel mai probabil IOR sau Titan, să ne bucurăm de soare. Sincer, aveam în cap să ies undeva la Ferma Animalelor, sau să îl duc pe lângă București să călărească un pic, dar am amânat pentru zile mai calde și mai uscate.

Voi ce faceți de 1 Mai?

3 gânduri despre „Ce faceți de 1Mai?

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

