Pauză

Am stat două zile acasă, din cauză de fecior bolnav. Răcit. Cu muci, tuse şi febră.

Cel puţin prima zi, luni, aşa a fost: el a bolit şi eu l-am oblojit. Şi a trecut ziua fără să scriu nimic şi chiar fără să citesc niciunul din cele 100 articole care îmi intră zilnic în feedly.

Marţi s-a întors roata. Piciul s-a înzdrăvenit, cât de cât. În schimb eu am picat. Ca musca. De luni seară m-a luat căpăţâna şi o puternică durere în gât. Marţi m-am trezit cu o durere de cap cum n-am avut nici în cea mai cruntă mahmureală după cea mai cruntă beţie a timereţii mele. Şi tuşeam. Şi îmi curgea nasul. Şi am făcut febră. Şi mă văitam că mor de a început fi-miu să scâncească „să nu mori tati, nu vreau să mori”. Şi el era în formă, sărea prin casă, se juca cu tableta cu volumul la maxim, se uita la TV cu volumul la maxim, şi mie îmi pleznea devla.

theraflu

Până la urmă, după toată „oblojeala” aplicată de fi-miu şi un TheraFlu şi o trecere rapidă pe antibiotic mi-am revenit până seara. Şi am apucat seara târziu să citesc alte bloguri.

Acum suntem mai bine.

Sănătate s-avem cu toţii!

4 gânduri despre „Pauză

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

