Duminică dimineață, duminică după-amiază

Am profitat de soare (înșelător ce-i drept și mușcat de un vânt puternic) și am deschis sezonul și în Orășelul Copiilor.
Față de distracțiile obișnuite, pe care le-am frecventat și anul trecut, pe care le vedeți în filmulețele de mai jos, ne-am băgat și în „Casa cu gonflabile” (nu știu exact cum se cheamă) pe care nu o experimentasem până acum. Acolo am făcut pozele. Ca la orice chestie moca, e îngrămădeală. La intrare e un nene cu o privire fioroasă, care îți cere și îți oprește buletinul (CI mai exact) (chiar, e voie să îți oprească acolo buletinul, nu te trezești cu vreun credit făcut în numele tău?), și îți spune pe un ton civilizat, dar cu o dicție greu de descifrat: Pe verde se descalță toată lumea, pe albastru nu. Înăuntru, pe trei laturi sunt înșirate vreo 10 gonflabile, pe a 4-a latură sunt bănci. Bineînțeles că sunt și melteni care stau încălțați „pe verde”, și meltence care stau pe câte o bancă înconjurate de țoale și bagaje, ocupând 3-4 locuri, că e moca, ce pana lor. Locul ăsta de joacă, repet, GRATUIT, e o inițiativă lăudabilă a lui Piedone dar, ca de obicei, nu se pune în practică așa cum trebuie.

Dacă sunteți amatori de adrenalină:

După amiază am ieșit din nou în IOR, dar ne-a cam căpiat vântul și ne-am retras mai devreme, spre nemulțumirea juniorului din dotare. Eu totuși am profitat și am tras niște poze meseriașe 😀

Si filmulețele:


Hai s-avem o săptămână excelentă!

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

