Aseară…

… înainte de culcare, am căutat pe Youtube ceva ușor, scurt, haios, să adorm repede.
Ia uitați ce am găsit.
Horatiu Malaele – Calculele:


Mi-a sărit somnul de râs.
Mare actor Mălăele!

3 gânduri despre „Aseară…

  1. Aseară, a fost pe TVR 1, Horaţiu Mălăele cu un monolog pe care nu-l mai auzisem. L-am căutat şi eu şi l-am găsit dar nu-ţi spun care e, îl păstrez să îl pun în vreo zi la mine pe blog.

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

