Rugăminte

Acest articol a apărut pe blogul Bogdanei Dobre, Calea Lactee:

Rugaminte

 

Intarzii un pic cu cel de-al patrulea cadou din maraton, fiindca vreau sa va rog ceva. Sa cititi povestea de mai jos a Ralucai, si daca aveti ceva disponibil sa imi dati un mail. Este povestea unei tinere care anul acesta implineste 30 de ani, care isi creste singura cei doi copii si care are nevoie foarte mare de un serviciu, pentru a le asigura copiilor o stabilitate financiara si o viata decenta.

Ca si poveste, nu stiu ce sa va spun exact. Mie imi vine destul de greu sa cer ajutor in felul asta. Ma simt foarte prost in primul rand si in al doilea rand ma gandesc ca poate sunt multi altii care au nevoie mai mare de ajutor decat mine. 
Eu imi doresc doar un loc de munca. Daca se poate sa fie ceva content writer, administrare blog, organizare evenimente de tot felul (am experienta mare), responsabil social media, redactare articole, redactare contacte de tot felul, acte constitutive si orice altceva as putea lucra de acasa. 
 
Nu ma simt bine sa imi dea lumea degeaba fara sa fac nimic. Am mai primit ajutor, adevarat, dar venea din partea oamenilor pe care ii cunosc. Asa, imi vine tare greu.
 
Daca vreti sa scrieti despre mine, puteti scrie urmatoarele:
 
Sunt mama a doi copii, pe care ii cresc singura de mai bine de 5 ani. Ambii copii merg la scoala. Dupa amiaza sunt amandoi acasa si pentru mine este ideal sa fiu si eu acasa cu ei. 
Nu pot avea un loc de munca cu program normal, din cauza programului scolar al copiilor, necesitatea de a fi luati de la scoala la ora 12:00, asta fiind si motivul pentru care nu am unul. M-as descura foarte bine cu toate cele enumerate mai sus. Dar as putea face si altele, daca exista cerere. Nu stiu, calcat haine poate, la mine la domiciliu. Sau orice altceva ce m-ar ajuta sa fiu acasa, sau sa plec doar pentru scurte perioade de timp.
Am nevoie de lucru urgent, deoarece am de platit chirie si intretinere (cu care sunt foarte in urma, printre altele). 
 
Nu imi gasesc un loc de munca nu pentru ca nu am experienta sau capacitatea, ci doar pentru ca am doi copii.
 
Dar nu vreau nimic degeaba sau de mila. Vreau doar sa muncesc si sa castig bani sa imi cresc copii. Caut colaborari. Optiunile mele sunt destul de limitate.

Am datele de contact si CV-ul, vi le pot oferi la cerere, tot ce trebuie sa faceti este sa imi dati un mail la mydanii [arond] gmail [punct] com sau sa ma contactati pe Facebook. Orice oferta de job, orice potentiala colaborare ar fi ca o gura de aer pentru Raluca.

Va multumesc.

Îi rog pe cei ce pot da o mână de ajutor, o idee, o sugestie, să o facă.

Mulţumesc.

Un gând despre „Rugăminte

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

