Cronica unui (fel de) derby

Dacă tot am scris avancronica, hai să scriu câteva cuvinte și despre meci.

Slab, fără vigoare, dar cu un început superb, atât în tribune, cât și la centrul terenului, unde Simona Halep a dat lovitura de începere. Eu unul cam cu asta am rămas.
image

image

În rest, o evoluție peste așteptări a lui Dinamo, probabil mobilizați și de declarațiile cretine ale lui Reghecampf, o evoluție slabă a Stelei, demobilizată poate de același declarații cretine, un meci pe care mi-ar fi părut rău să îl pierdem, dar nici nu meritam să îl câștigăm, și care ne-a mai adus cu picioarele pe pământ. Mă bucur că în sfârșit a marcat Keșeru.
Sper să ne revanșăm în Cupă.
Pozele le-am luat de la tikitaka.ro

Posted from WordPress for Android

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

