25.000

Iar mă bag în seamă cu nişte cifre.

Screenshot_2014-02-27-11-51-21

Am ajuns la 25.000 de vizualizări. Acum 40 de zile mă lăudam cu 20.000. O luasem fulminant în sus. Aveam vizite de ziceai că chiar e ceva interesant de citit p-acilea. Observasem, şi nu pot ascunde asta, cât de mulţi veneau de pe blogul unei distinse doamne, care îmi promova blogul pur şi simplu, fără nici o obligaţie. După o lună a venit rândul altui bloguleţ la promovare, aşa că traficul meu a scăzut la fel de vertiginos precum urcase, aducându-mă cu picioarele pe pământ.

Da’ nu mă las, mă, nu mă las, uite-aşa, de-al dracului, scriu până nu mă mai citeşte nimeni. Şi după. Uite-aşa!

Hai pa!

7 gânduri despre „25.000

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

