Am voie să parchez pe trotuar?

Am următoarea dilemă:
Pot parca

pe trotuar, în fața casei cuiva, fără a bloca accesul la poarta mică (pentru persoane) sau poarta mare (pentru mașini), chiar dacă proprietarul a pus semne cu parcarea interzisă? Trotuarul din fața casei e proprietatea celui care deține casa sau e spațiu public?
image

Pot parca pe trotuar în dreptul unui restaurant dacă nu există nici un semn că parcarea ar fi rezervată clienților, chiar dacă un batengard cu ceafa lată și palma cât capacul de WC îmi face semne disperate să mut mașina de acolo?
Știu că în primul rând trotuarul este pentru pietoni, dar cei care au treabă cu mașina prin minunata Capitală știu ce înseamnă să găsești un loc de parcare.
Voi ce credeți?

Posted from WordPress for Android

8 gânduri despre „Am voie să parchez pe trotuar?

  1. Trotuarul este spatiu public, asadar poti parca oriunde, in principiu, asta daca nu ai de-a face cu un patron/proprietar idiot care considera ca si aerul din fata casei e tot al lui.

  2. Eu stau la casă. Nu am semn din acela cu parcarea interzisă, nu cunosc aspectele legale concrete dar știu așa : iarna, dacă nu-mi curăț zăpada sau gheața de pe trotuarul din fața casei, onor municipalitatea vine și mă faultează cu o amendă. Logic ar fi să am și oareș’ce drepturi și nu doar obligații. Normal că nu-s quitros să mă joc cu cuie ruginite pe vopseaua mașinii unora dar, la un moment dat când am vrut să scot mașina din curte și nu am putut face asta timp de două ore, i-am blocat și eu cu o altă mașină partea dreaptă iar pe stânga, de retrovizoare, mi-am legat câinele. Cu mașina era însă o femeie și nu m-a lăsat inima să văd că aproape o apucase plânsul și n-am lăsat-o decât juma de oră să se întrebe cum iese din belea.

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

