Iar m-am enervat

Continuare de aici și de aici.

Știu că nu face bine, nici la inimă, nici la ten, nici la neuronu’ singuratic, dar iar am reușit să mă enervez în trafic.

Mai întâi m-am enervat a mia oară (și tot degeaba) când, stând la „cedează” pentru un viraj la dreapta (sau la stânga) , nesimțitul care vine din stânga și face dreapta pe lângă mine nu semnalizează, pentru că vorbește la telefon și îi e peste mână să ia telefonul de la ureche și să pună semnalul, sau e prea nesimțit și nu îi pasă. Și eu stau ca prostul să îl aștept să treacă, și după aia ca un prostănac ce sunt, mă pun pe claxoane, înjurături, bătut obrazul, umflat vene, și pentru ce/cine?
Pe urmă m-am băgat într-o curte de fabrică uriașă, căutând un centru de dezmembrări.
Apropos, dacă știți vreunul cu piese de Opel prin București spuneți-mi și mie.
Și m-am cam împotmolit/înzăpezit. Și, în spatele meu, enervat că n-are loc de mine să treacă, un BMW cu ceafa lată și cu numere de Bulgaria, s-a proptit în claxon. Nu știu, avea impresia că asta mă va scoate mai repede din zăpadă? Din sărite m-a scos destul de repede. Și, repet, pentru cine/ce?
Weekend frumos să avem!

Posted from WordPress for Android

15 gânduri despre „Iar m-am enervat

    • Aaaa… Am văzut acum aia cu Vitan și am găsit singur răspunsul…
      Păi pentru București nervii în trafic ar trebui să fie starea de normalitate, nu ? Ar trebui să postezi doar atunci când vei putea spune „Azi nu m-am enervat în trafic”.

      • Corect ! Eu aveam la un moment dat o bâte de baseball sub scaun. Am renunțat la ea că prea eram tentat să mă descarc la fața locului. Așa, folosind blogul pentru asta, lucrurile se rezolvă cu mult mai puțină violentă.

      • Mă bate gândul să scriu un post, sau să fac o pagină, unde să pun poze cu bizonii ăștia. Nu știu dacă să le las numerele vizibile sau nu.

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

