EMAG, e cineva acasă?

Update: În sfârșit au răspuns la telefon, după doar 25 de minute de ascultat roboți. Iar e-mail-ul a fost șters fără a fi citit. Soluția era simplă, trebuie doar să mă duc în showroom-ul din Crângași. Vă țin la curent.

Azi mi s-a bulit cardul SD din telefon. L-am cumpărat de la eMAG acum un an și jumătate. Am căutat pe net factura și garanția, le-am găsit și m-am bucurat să constat că are garanție 60 de luni. Ok. Dar pe certificatul online nu apare nici o unitate de service. Nu-i nimic, sunăm la eMAG și ne spun ei. Și dă-i și sună, și dă-i și sună, toată ziulica, nu răspunde nimeni după robotul care mănâncă bani și te aburește că apelul tău este important pentru ei. Cel mai lung apel a fost de 34 de minute.
Dragă eMAG:
1. Cine îmi plătește mie convorbirile telefonice „în gol”?
2. Când mama dracului veți răspunde la telefon sau e-mail?
3 și cel mai important. Cine îmi schimbă mie cardul?
S-auzim numai de bine!

Posted from WordPress for Android

7 gânduri despre „EMAG, e cineva acasă?

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

