Update: În sfârșit au răspuns la telefon, după doar 25 de minute de ascultat roboți. Iar e-mail-ul a fost șters fără a fi citit. Soluția era simplă, trebuie doar să mă duc în showroom-ul din Crângași. Vă țin la curent.
Azi mi s-a bulit cardul SD din telefon. L-am cumpărat de la eMAG acum un an și jumătate. Am căutat pe net factura și garanția, le-am găsit și m-am bucurat să constat că are garanție 60 de luni. Ok. Dar pe certificatul online nu apare nici o unitate de service. Nu-i nimic, sunăm la eMAG și ne spun ei. Și dă-i și sună, și dă-i și sună, toată ziulica, nu răspunde nimeni după robotul care mănâncă bani și te aburește că apelul tău este important pentru ei. Cel mai lung apel a fost de 34 de minute.
Dragă eMAG:
1. Cine îmi plătește mie convorbirile telefonice „în gol”?
2. Când mama dracului veți răspunde la telefon sau e-mail?
3 și cel mai important. Cine îmi schimbă mie cardul?
S-auzim numai de bine!
Posted from WordPress for Android
Grele întrebări ! Încearcă să intri online cu ei că la telefon, slabe speranțe.
Cum să îi prind online?
Păi au un site. Nu au acolo vreo rubrică de înjurături, ceva ?
O adresă de e-mail, atât. Și încă n-am primit răspuns
Asasinează-i cu e-mail-uri. Trimite-le 50-60 pe zi ! Amenință-i cu OPC-ul !
Cum dr*** , eu nu am avut probleme niciodata , mi-au raspuns mereu si am fost multumit …
Scuze, abia acum am vazut comentariul in spam. Dupa cum am scris in update, in cele din urma s-a rezolvat.