Şi am ajuns la 20.000 de vizualizări

Poate vă aduceţi aminte cum vă zăpăceam de cap cu statisticile mele.

Azi am prilejul să o fac din nou.

2014-01-15 22.29.46

Am ajuns la 20.000 de vizualizări. În 17 luni. Alte bloguri probabil fac traficul ăsta într-o zi. Eu totuşi sunt destul de mulţumit. Dacă mă uit că primele 5.000 le-am făcut în 112 zile, următoarele în 58 de zile, apoi 72 de zile, iar ultimele 5.000 în 276 de zile, e evident că am luat-o la vale. Dacă ţin cont de faptul că în ultimele 7 luni ale anului trecut am avut 28 de postări sunt mulţumit.

Iar revenirea din ultima lună se datorează pe de o parte faptului că m-am reapucat de scris, iar pe de altă parte fluxului mare de cititori care vin de la Mara, căreia îi mulţumesc din nou pentru faptul că m-a introdus în blogroll.

Vreau să le mulţumesc şi Piticilor, care m-au menţionat aici:

Gata, că n-am luat nici un Oscar!

Spor la citit! Ne revedem la comment-ul 500 😀

4 gânduri despre „Şi am ajuns la 20.000 de vizualizări

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

