Ce mi-a plăcut săptămâna trecută

Îmi doresc ca în fiecare zi de luni să postez ce mi-a plăcut cel mai mult din ce am citit săptămâna trecută pe blogurile pe care le urmăresc.

Aşadar vor fi recomandări absolut subiective.

Azi vă propun două videoclipuri care mi s-au părut foarte interesante.

Unul este filmat cu o dronă, deasupra Capitalei, şi este un unghi de vedere a Bucureştiului foarte interesant, o metodă ingenioasă de promovare folosită de domnul Dragu Mihai Daniel.

Eu l-am găsit aici:

Al doilea este un clip haios despre un copilaş care vede prima dată pe fratele geamăn al tatălui.  Eu unul am râs de m-am spart, sper să vă distreze.

Filmul l-am luat de aici:

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

