Weekend la Băneasa

Azi am avut ceva ore de pierdut împreună cu fi-miu la Băneasa Shopping City. Nu îmi făceam prea mari probleme, pentru că el se distrează de minune în locurile de joacă.
Când am parcat (la ora 11 parcarea uriașă era deja ocupată în proporție de 75%),deja dădea semne de nerăbdare să ajungă la locul de joacă de la IKEA pe care îl știe foarte bine. Greșeala mea a fost să îi spun că nu mergem acolo, pentru că știam că în Mall e un loc de joacă mare și frumos. Am ajuns în mall, jale și durere: locul de joacă era închis, mai mult, era în curs de desființare.
Nu-i nimic, am început să îl consolez, mergem în colțul opus al lanțului de megamagazine, după Carrefour e un loc cu mașinuțe. Ne târâm la figurat și pe alocuri la propriu până acolo și surpriză: nu mai era nici urmă de mașinuțe, doar o expoziție de dinozauri uriași. Știam din vară, de la Constanța, că îi e cam frică de creaturile astea mari, am încercat timid o întrebare, dar refuzul a venit imediat și fără șanse de negociere.
Până la urmă l-am dus la IKEA, deși nu înțelegea de ce nu mergem la „alt loc de joacă, așa cum ai zis”.
Oameni buni, faceți alt loc de joacă la Băneasa, altfel mă demite fi-miu!

Posted from WordPress for Android

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

