La aeroport

Duminică am fost la aeroport, la Otopeni. Am condus pe cineva. Mărturisesc că a fost prima oară când am dus pe cineva la Plecări și am stat mai mult decât cele două minute în care ajutam persoana respectivă să își încarce bagajele pe un cărucior și să îi urez drum bun.
Revin. Duminică am stat două ore la Plecări.
Așadar, am băgat mașina în parcarea de la Plecări (știu, repet cam des, dar simt nevoia să fiu explicit), nu înainte de a-i da un mare ocol, deși respectasem indicatoarele cu sfințenie, eram aproape convins că am ratat intrarea în parcare, și ne-am văzut cu toții de treburi, unii cu check in, alții cu zgâitul după avioane, am stat la o cafea de la revedere, după care începe aventura.
În ditamai aeroportul, ditamai parcarea, una din cele mai scumpe parcări din oraș (6 lei/oră), trebuie să ieși din incinta aeroportului ca să plătești. Nu contează dacă plouă, e viscol, arde soarele, trebuie să le înfrunți ca să plătești parcarea. Și nu sunt decât două aparate în dreptul ieșirii din aeroport (două!!!) și unul la barierele de ieșire din parcare.
Bineînțeles, două cozi de 15-20 de persoane fiecare. Am dat cu banu’ și am ales (prost, bineînțeles). Aparatul mergea ca dracu’. Fără exagerare, dura cam 15-20 secunde doar să îți calculeze suma de plată. Bineînțeles că la aparatul la care m-am așezat s-a blocat cititorul de bancnote, așa că a trebuit să așteptăm „băieții de la firmă” să îl schimbe. După ce îți citea jetonul (apropos, credeam că au dispărut jetoanele astea), îți afișa suma maximă pe care ți-o poate da rest. Să fim bine înțeleși, nu puteai să știi cât îți poate da rest decât când îți venea rândul.
După jumătate de oră de așteptare (= 3 lei din banii mei, nu-i așa?), îmi vine rândul. Bag jetonul, îmi calculează 12 lei de plată și afișează și suma maximă pentru rest 30 lei. Evident, aveam 50 de lei. Noroc că eram cu un prieten, care mi-a împrumutat cei 12 lei, altfel nu știu cum se termina istoria.
Am plecat cu un gust tare amar.
Mai e mult până departe!

Posted from WordPress for Android

Un gând despre „La aeroport

  1. Si noi am stat duminica la coada la palta parcarii, nu erau chiar 15 persoane, dar 6-7 tot erau.
    Baile din aeroport sunt aproape infecte, dar cand nu-i perioada de varf cu concediile aparatele de palta a parcarii sunt lejere, am invatat sa nu mai am pretenii in Romania la nimic.

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

