Bariere

Nu vreau să vorbesc despre cine știe ce bariere ale cunoașterii, credinței, încrederii etc etc etc. Pur și simplu mă refer la banalele bariere ale parcărilor cu plată de pe lângă marile centre comerciale.
M-am întâlnit cu ele în ultimii ani cel puțin o dată pe săptămână, când mergeam la târguieli sau la Mall. Marea majoritate a parcărilor au o „perioadă de grație”, primele n minute sau ore sunt gratuite. Întotdeauna am trăit cu impresia, deși nu am văzut scris nicăieri, că și dacă m-am încadrat în acele minute gratuite trebuie să validez cartela la un cititor. Nu o dată am plecat din magazin până în parcare, să-mi iau cartela din mașină, m-am întors în mall să o validez, și pe urmă iar la mașină, și am ieșit din parcare.
Zilele trecute, la o șuetă cu cumnatul meu, din vorbă în vorbă am înțeles că el nu mai validează cartela dacă e în intervalul gratuit. Am încercat și eu aseară și a funcționat. Și mi-au revenit în minte toate drumurile pe care le-am făcut de atâtea ori degeaba.
Mare tolomac am fost!
Voi ați pățit așa ceva?

Posted from WordPress for Android

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

