Gata vacanța!

Gata, mai sunt câteva ore și se termină vacanța. Am numit-o vacanță pentru că nu am mai avut două săptămâni consecutive libere de la nuntă, cred, și asta a fost acum mai bine de șapte ani.
Nu am plecat pe nicăieri, dar a fost bine, m-am reîncărcat, sper să mă țină bateriile până la vară.
În concluzie:
Plusuri: am petrecut mult timp alături de familie, m-am bucurat de ei (sper că și ei de mine), m-am odihnit, nu am făcut excese culinare (și de asta chiar îmi era frică), am fost în parcuri, am fost la film, am petrecut un revelion foarte mișto.
Minusuri: nu am respirat aer de munte, nu am dat de zăpadă, nu l-am dus pe fi-miu la patinoar. Dar iarna nu s-a terminat.
Hai s-avem o săptămână minunată!

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

