Două premiere

Azi am avut în program două premiere, adică două activități executate pentru prima oară la noi în familie.
De mai bine de un an ne tot gândim să ducem copilul la cinematograf. Și ne confruntam cu tot felul de temeri, gen: o să îi placă, o să se sperie, o să se plictisească, o să vrea pipi, o să vrea la alți copii etc etc etc.
Azi ne-am luat inima în dinți și am plecat în Sun Plaza, la Cinema City. Pusesem noi ochii pe Planes al lui Disney, mai ales că pentru Cars avem deja o pasiune vecină cu obsesia.
Am ajuns, am luat bilete, rația de popcorn și suc, și țuști pe ultimul rând, așa, ca să nu deranjăm noi pe nimeni.
Mie mi-a plăcut filmul, dar asta nu e important. Matei a rezistat eroic. A înghițit calupul de promo-uri, după care a fost fascinat de film. Așa, cam vreo oră. Pe urmă a început să fie mai interesat de razele proiectorului de deasupra noastră decât de film, dar totuși a stat liniștit. Chiar i-a plăcut, mai vrea și data viitoare, și am căzut de acord să vedem Frozen.
Am bifat și treaba asta, putem merge liniștiți cu el la cinematograf.
image

Seara am ieșit în IOR. A treia seară consecutivă. Ultima noastră pasiune: numărăm lampioane. În fiecare seară, din două locuri ale parcului, de la Fântână și de undeva din Titan, se aprind și se „lansează” lampioane la foc automat.
Anul trecut am lansat și noi niște lampioane de revelion, dar din nu știu ce motiv Matei a prins o frică de ele cum rar am văzut.
Alaltăieri am reușit să îl apropii de lampioane, să vadă că nu bubuie, că sunt total inofensive.
Ieri ne-am dus și mai aproape, a făcut împreună și numărătoare inversă până la lansare, dar când ziceam să aprindem și noi unul îl lua pe NU în brațe și nu îi mai dădea drumul. Am pufnit eu odată că „ești fricos ca o găină” și așa s-a lăudat până azi.
Azi, după încă o tentativă eșuată de a cumpăra unul, în timp ce ne îndreptam spre altă zonă a parcului, a avut o tresărire și a zis: vreau și eu să aprind un lampion!
Ura, bucuria lu’ tac’su!
L-am luat, l-am chinuit un pic până l-am aprins, dar am reușit, și chiar l-am văzut pe fi-miu foarte încântat.
Deci, o zi bună azi!
image

Un gând despre „Două premiere

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

