Bilanțo-rezoluție cu La Mulți Ani

Sfârșit de an, început de an nou.
Moment obișnuit pentru bilanțuri, dar și pentru planuri, proiecte, promisiuni.
Pe scurt, foarte pe scurt, 2013 a fost pentru mine un an echilibrat, cu bune și cu mai puțin bune.
Am fost sănătoși, și asta e cel mai important. Am avut și mari realizări, din care a doua ca importanță este faptul că după 27 de ani m-am lăsat de fumat!!!
Am avut și neîmpliniri, dar cine nu are? Important este că am ieșit pe plus.
Blogul? Începutul de an a fost fulminant, centenarul bunicii mi-a smuls câteva posturi care au generat un trafic colosal pentru mine. Pe urmă am lăsat-o mai moale, am și stins lumina o perioadă, dar am mai mișcat pe final. Am fost surprins plăcut văzând că au fost câțiva oameni (nu mulți, dar oricum mai mulți decât credeam eu) care m-au întrebat de ce nu am mai scris.
Pentru 2014 îmi doresc să fim sănătoși, să fac mai bine ce n-am făcut bine în 2013, și să ieșim „și mai pe plus”.
Să fiți sănătoși, fericiți, împliniți!
La mulți ani!

5 gânduri despre „Bilanțo-rezoluție cu La Mulți Ani

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

