Nefumător de o săptămână. Bonus: Piesa de la miezul nopţii – 26

Azi s-a împlinit o săptămână de când nu am mai pus ţigare în gură.

O să spuneţi că nu e cine ştie ce. Pentru mine, după 27 de ani în care am fumat între unu şi trei pachete pe zi, e mare lucru.

Dimineaţa îmi fac cafeaua ca şi până acum, o beau la aceeaşi măsuţă din bucătărie, lângă scrumieră şi lângă pachetul de ţigări al doamnei mele. Nu mă tentează aproape deloc. Un pic mai greu e drumul spre / de la servici, aproape o oră în maşină, singur, timp în care de obicei fumam 2-3 ţigări. La servici ies în continuare în pauza de ţigare, cu colegii de ţigare, dar fără  ţigare.

Nu e chiar aşa de greu pe cât credeam. Fizic nu prea am probleme. Psihic e mai greu: sunt efectiv obsedat de faptul că nu mai fumez, povestesc tuturor că m-am lăsat, am pe calculator şi telefon cronometre care marchează cât timp a trecut de la ultima ţigare (apropos, acum sunt

7 days
  6 hours
      45 minutes
        7 seconds
since I quit smoking
(2013-04-22 17:15)
 ), şi toate astea pentru a mă convinge că ar fi nasol să dau cu piciorul acestui efort, să mă fac de râs în faţa celor cărora m-am lăudat că m-am lăsat. Pentru că ştiu că nu m-aş opri la o ţigare dacă aş încerca din nou şi în foarte scurt timp aş redeveni fumător.
Am trecut ieri şi testul petrecerii cu fumători care a fost la mine acasă, sper să ies şi la o bere şi să rezist tentaţiei, şi atunci chiar voi fi foarte, foarte mândru de mine.
Unii se lasă mai greu, alţii mai uşor, nu există reţete universal valabile, dar peste vreo două luni vă voi spune cum am reuşit (deja nu mai spun DACĂ voi reuşi, pentru că ştiu că voi reuşi).
P.S. Pishky, e foarte uşor să te apuci şi mult mai greu să te laşi de fumat!
Bonus: Azi avem Queen – Bohemian Rhapsody. De ce? De-aia!
11 gânduri despre „Nefumător de o săptămână. Bonus: Piesa de la miezul nopţii – 26

  1. Felicitări, Dan!
    Eu am vorbit despre cei ce nu încearcă să se lase… eu la asta m-am referit.. nici acum nu s-a înțeles? Cei ce încearcă și mai și reușesc să se lase sunt de apreciat și ar trebui luați ca exemplu, pentru că dacă voi cei ce reușiți să vă lăsați puteți face asta, înseamnă că pot și alți. E chestie doar de voință.

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

