Status update: Sunt nefumător!!! Bonus: Piesa de la miezul nopţii – 22

Sunt nervos.

Şi enervant.

Sunt stresat.

Şi stresant.

Şi irascibil.

Şi intolerant.

Şi mănânc într-una. Tot ce prind, mai ales dulce (cereale, ciocolată, Barni), şi mai ales noaptea, când la mine în casă se aşterne liniştea, şi până acum câteva zile m-aş fi relaxat la o ţigare, două, trei…şpe.

De câteva zile (vreo trei, mai exact), NU MAI FUMEZ. DELOC!!!

După vreo 27 de ani, cu o scurtă pauză, de fumat în draci, am ajuns la concluzia că TREBUIE să mă opresc.

Şi până acum, deşi mă comport aşa cum scriam la început şi ştiu că nu sunt cea mai agreabilă companie, reuşesc. Cu greu, dar reuşesc.

Îmi beau cafeaua de dimineaţă pe aceeaşi măsuţă din bucătărie, lângă pachetul de ţigări al doamnei mele, dar nu mă ating de el. La servici ies în continuare la fumat cu colegii, doar că eu nu mai fumez.

Ştiu că o tigare, una singură,dacă aş mai pune în gură, ar însemna să o iau de la capăt. Sunt hotărât să nu repet prostia de acum 27 de ani.

Să vedem dacă voi putea. Dacă reuşesc, după vreo două luni o să vă spun cum am făcut. Dacă nu, ce rost ar avea?

Astă seară, din nou Timpuri Noi, cu o piesă la temă: Fumatul

3 gânduri despre „Status update: Sunt nefumător!!! Bonus: Piesa de la miezul nopţii – 22

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

