O duminică superbă în Cișmigiu

Domnul ne-a anunțat de ieri că azi vrea în Cișmigiu. Așa că ne-am luat bicicleta în portbagaj, grâul pentru porumbei în sacoșă și am plecat. Am găsit (culmea) loc de parcare aproape de intrarea în parc și am intrat. Domnul a fost foarte cuminte, a înțeles că azi ne plimbăm cu bicicleta și nu ne dăm în mașinuțe. Am hrănit porumbei și ceva furnici (care we înșiraseră uimitor, pe metri intregi), dar cel mai drăguț a fost că s-a împrietenit cu o fetiță, au desenat împreună, au hrănit porumbeii împreună și au făcut chiar schimb dr biciclete, ceea ce la fi-miu se întâmplă foarte rar. Chiar a fost o duminică pe cinste. Să vedem ce ne aduce după amiaza.

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Posted from WordPress for Android

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

