Piesa de la miezul nopţii – 4

În această seară mă opresc asupra trupei mele de suflet, Iris, despre care am mai scris aici, aici şi aici.

I-am descoperit tot în ’86 şi le-am rămas fidel până azi.

Prima oară i-am văzut la Teatrul Constantin Tănase – Sala Victoria, într-unul din concertele organizate de Stelian Tănase (coincidenţă de nume, doar atât).

Piesa care m-a dat efectiv pe spate prima oară a fost cea care are acelaşi nume cu trupa, şi care este şi numele primului lor disc, adică IRIS, apărut în 1984, în componenţa: Nuţu Olteanu – chitară, Florin Ochescu – chitară, Marti Popescu – bass, Cristi Minculescu – voce, Nelu Dumitrescu – tobe.

Bucuraţi-vă de ea:

Varianta de studio:

Şi o variantă live aici (Bucureşti – 1992):

2 gânduri despre „Piesa de la miezul nopţii – 4

  1. Ce coincidenta ?…ca e chiar el !….asta facea Stelian Tanase pe timpul lui Ceashca , organiza concerte rock !

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

