Piesa de la miezul nopţii – 3

Azi se continuă povestea de ieri.

În ziua următoare am revenit la Teatrul de Vară, pentru ultima seară a minifestivalului. Deja eram încălzit, începuse să îmi placă muzica rock, ritmul, atmosfera, era chiar mişto să îţi scuturi pletele imaginare tu, un licean tuns regulamentar. Pe vremea aia nu se inventase Pogo, aşa că scuturam din căpăţâni în legea noastră, fără să deranjăm pe nimeni, decât cel mult pe vreun miliţian zelos.

Revin. A doua seară cap de afiş erau băieţii de la Compact. Compact şi atât, încă nu se împărţiseră în Compact B şi Compact C.

M-au înebunit, mi-au plăcut rău, da’ rău de tot. Paul Csucsi (eu aşa ştiu că se scrie); Constantin Cămărăşan, regretatul Teo Peter şi Leluţ Vasilescu erau bestiali. Atmosfera senzaţională, toată lumea cânta, mai puţin eu care nu aveam habar de versuri.

Bineînţeles că piesa de final a fost „Fata din vis”, piesă care a dat titlul LP-ului apărut în 1985.A doua zi am făcut pe dracu’n patru, am făcut rost de 60 de lei (parcă) şi mi-am cumpărat caseta „Fata din vis” (nu aveam pick-up), şi în două zile învăţasem versurile tuturor pieselor: Lumini pe cer; O altă zi; Păsări cu ochi de foc; Legenda; Imn; Cărare peste timp; Eşti totul pentru mine; Spaţiu; Fata din vis.      

 
Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

