Piesa de la miezul nopţii – 2

Pentru azi m-am gândit să postez o piesă de la primul concert rock la care am fost spectator.

Era în primăvara lui ’86, eram în clasa a X-a, şi colegul meu de bancă se „rockărise”, şi se chinuia să mă dea pe brazdă. Aşa că m-a luat pe sus şi m-a dus la un concert, la Teatrul de Vară 23 August (teatrul din actualul Parc Naţional, pentru cei mai tineri). Era de fapt un festival, nu mai ştiu ce trupe micuţe au cântat, dar capul de afiş a fost trupa Riff din Sibiu. Mi-a plăcut atmosfera şi am rămas în cap cu piesa „Ochii tăi”, pe care nu reuşesc să o găsesc nicăieri. Piesa a apărut în 1990 pe o casetă audio produsă de Electrecord (vă vine să credeţi, casetă audio ????).

Tot în acea perioadă au scos „Primii paşi”, altă piesă care îmi place mult, şi pe care v-o propun azi. Înregistrarea e dintr-un concert din Bucureşti, în 1992.

Sper să vă placă.

 

UPDATE!

Prietenul meu Paul a găsit piesa „Ochii tăi”. E în videoclipul de mai jos, între min 2:15 şi 2:50. Dar merită văzut în întregime. Mulţumesc Paul!

Un gând despre „Piesa de la miezul nopţii – 2

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

