Weekend cu peripeții

Am avut 2 mari pățanii week-end-ul ăsta.
Mai întâi vineri. Am luat piciul de la grădiniță și

când am ajuns acasă, l-am dat jos din mașină, pe trotuar. Până am scos eu cei trei rucsaci din dotare din portbagaj fi-miu a rupt-o la fugă pe lângă mașini, ce-i drept pe trotuar. N-am reușit să îl opresc nicicum, așa că am fugit după el, fără să am inspirația să las dracului rucsacii din mână. Când a cârmit-o brusc spre stradă am virat strâns și eu și… am căzut. Nu știu cum, nu m-am împiedicat, nu am alunecat, n-am simțit că mi-am scrântit ceva, pur și simplu m-am lungit, dar nu pe jos, ci peste copil, parcă l-am placat.

Nu m-a interesat ce am pățit eu, normal, m-am grăbit să adun copilul, care era mai mult speriat decât lovit. S-a ales cu mici julituri pe nas, și cam atât. Eu seara nu prea mai puteam pune dreptul pe pământ, but who cares? Problema e că m-am tăiat ca maioneza după un sprint de 50 de metri (nu știu de ce, vârsta, sedentarismul?) și că am picat pe copil. Vă dați seama ce spectacol a fost pentru cei câțiva vecini care urmăreau cursa.
A doua pățanie am tras-o ieri. Numitul Mițu, motanul nostru, își făcea siesta obișnuită pe balcon. Ca de multe alte dăți se plimba pe pervazul exterior, care e lat de o palmă. El se plimbă de la un capăt al balconului la celălalt, ducându-se cu fața și întorcându-se în marșarier, pentru că nu are loc să se întoarcă.
Ieri s-a întâmplat inevitabilul: a alunecat. Noroc că l-am văzut chiar în momentul ăla. Noi stăm la etajul unu, așa că nu era mare tragedie, problema era să nu o ia la sănătoasa. Până m-am încălțat, până am ajuns jos, a trecut cam 1 minut, noroc că stătea unde picase, absolut îngrozit.
L-am luat în brațe, l-am adus sus, și-a revenit din spaimă. Mergea bine, nu mieuna, zicem că e totul ok. Doar o gheară e puțin smulsă.
Azi e duminică. Ce s-o mai întâmpla?

Posted from WordPress for Android

2 gânduri despre „Weekend cu peripeții

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

