Un 8 Martie… altfel

Anul acesta am avut parte de un 8 Martie deosebit față de alți ani.

Mi-am sărutat jumătatea mea mai bună dimineața la 7,  în mare viteză. 7 este ora la care ea pleacă la servici și eu mă trezesc. După programul obișnuit de dimineață (spălat, cafea, trezit piciu’, insistat cu piciu’, reușit cu piciu’, îmbrăcat, luat bagajul și ieșit din casă cu viteza sunetului) am ajuns la grădi’, am plasat piciu’, am cadorisit și pupat doamnele, și fuga la servici. Escală scurtă în piață, aprovizionat cu flori proaspete, ajuns la servici, cadorisit și pupat colegele. După amiază, terminat servici, fuga la piață pentru flori proaspete, fuga la grădiniță după copchil, mai pupat două doamne acolo (restanță de dimineață) și luat copchilul.
Ei, acum urmează partea interesantă. Doamna mea a ieșit și ea în oraș cu fetele, la o palavră. Merită și ea o dată pe an, nu? Eu am plecat cu fi-miu în parc și ne-am făcut de cap, în sensul că l-am răsfățat cam cu tot ce a vrut: tricicletă, pufuleți, vată de zahăr, fise pentru mașinuțe.

2013-03-08 17.44.402013-03-08 17.52.00

Pe la 8 am ajuns acasă. Iar ne-am făcut de cap: ne-am jucat cu toate jucăriile (pe care bineînțeles le-am înșirat peste tot), am mâncat și mâncare și alte prostii. Pe la 10 ne-a sunat mami să ne spună că vine spre casă.
Am strâns în viteză jucăriile și am repetat cântecelul și poezia de la grădiniță pentru „mama mea e ceaaaaaaa mai buuuuuună”, și am exersat oferitul floricelelor și al cadoului.
A venit și mami acasă, a mișcat-o pruncul până la lacrimi, a primit și florile de la mine, am schimbat 2 vorbe 3 impresii și a băgat copilul la somn.
Și uite-așa am stat eu de 8 Martie vreo oră cu doamna mea și vreo 4 cu fi-miu, ca băieții 🙂
Abia aștept să beau o bere cu el, peste niște ani, de Ziua Bărbatului (dac-o vrea).

Posted from WordPress for Android

Un gând despre „Un 8 Martie… altfel

Lasă un răspuns. E suficient să scrii ce ai de spus şi să apeşi pe Trimite un comentariu

